miercuri, 13 aprilie 2011

o alta leapsa

Principala trasatura a caracterului meu: toleranta

Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritatea

Calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceritatea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: bunatatea, sinceritatea, solidaritatea, iubirea, atentia, carisma

Principalul meu defect: ma atasez prea repede de persoane care ma dezamagesc

Ocupatia mea preferata:sa visez

Visul meu de fericire: sa o vad pe Clissa pestre 3 ani [ cand ea o sa fie 12' si eu a 9' ]

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu o mai vad niciodata pe Clissa

Ce ai vrea sa fii? eu

Tara în care-as vrea sa traiesc:Korea

Culoarea preferata: Rosu

Floarea preferata: bambus [ chiar daca nu e floare^^ ]

Pasarea preferata: colibri

Prozatorii mei preferati: Creanga.

Poetii mei preferati: Irina Nutu

Eroul meu preferat: Super Man O____O ?!?

Eroina mea preferata: Clissa Hea Lee

Compozitorii preferati ?: -

Pictorii preferati: --

Eroii din viata reala: Fratele meu ^^

Eroinele din istorie: Maria Antoaneta.

Bautura si mancarea preferate: lapte\salata

Numele preferat: cum vine asta ?

Ce detest cel mai mult: minciuna

Personaje pe care le detest cel mai mult: Silvester Stalone

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Obtinerea victoriei.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Sa fiu sincera\feminina\draguta .

Cum as vrea sa mor: ce intrebare e asta O___O?

Starea de spirit actuala: D O R

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: N-am idei .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu