sâmbătă, 9 aprilie 2011

Things about me :X

Clissa, scuze , nu am putut rezista :"> .. sper ca nu te superi >:D<

  1. sunt claustrofoba

  2. urasc lingurile

  3. mananc popcorn cu ketchup

  4. mi'e frica de pesteri

  5. colectionez mine de stilou goale si petale de flori

  6. urasc matematica

  7. mi'e frica sa merg singura pe strada

  8. urasc culoarea galben

  9. ador mirosul de lamaie , desi urasc lamaile

  10. urasc sa mi' se spuna ca am mai crescut

  11. odata am fost considearata ciudata\extraterestra doar pt ca ma cheama Ilinca

  12. mananc iaurt inghetat

  13. ador sucul de mere

  14. nu mananc shaorma

  15. majoritatea prietenilor mei sunt mai mari ca mine [ cu 3-4 ani ]

  16. urasc fotomodelele

  17. pt mine o prima intalnire ar fi perfecta daca as purta conversi

  18. urasc tocurile

  19. nu am plans niciodata de fericire

  20. mereu am vrut sa fiu creata

  21. nu am o culoare preferata

  22. am o cutie cu lucruri care imi amintesc de prietenii mei

  23. sunt extrem de curioasa

  24. sunt geloasa

  25. nu port niciodata sepci

  26. nu ma uit la filme horror

  27. urasc papusile Barbie

  28. cand eram mica rupeam picioarele papusilor Barbie

  29. mereu am vrut sa cant la chitara

  30. ma uit si ma voi uita si la liceu la 'Viata cu Louie' si ' Copii de la 402'

  31. am o imaginatie bogata

  32. daca sunt provocat pot deveni ft agresiva

  33. sunt superstitioasa

  34. cred in fantome

  35. cand sunt supaata ma inchid undeva si ma gandesc la prietenii mei

  36. nu ma joc jocuri pe PC [ le urasc ]

  37. nu suport multa lume in jurul meu

  38. urasc rozul

  39. ma simt prost daca nu ma imbratiseaza cineva

  40. mi s'a intamplat sa fiu obsedata de o persoana

  41. nu imi place footbalul

  42. ador sa joc volei

  43. ador sa ma simt apreciata ,sa mi se spuna ca sunt iubita

  44. nu imi place sa raspund la usa

  45. nu imi place sa mi se spuna ca am mai slabit

  46. urasc pisicile si mi'e frica de ele

  47. niciodata nu m'am hotarat ce am sa ma fac cand am sa fiu mare

  48. multa luma ma intreaba daca vad de sub breton

  49. nu imi place iarna

  50. ador lucruruile mici

  51. nu spun niciodata ce simt

  52. nu plang cand sunt suparata si sunt intr'o colectivitate

  53. ador fructele

  54. imi place sa imi cumpar plante

  55. in fiecare zi imi schimb parerea despre banane[ o zi imi plac , o zi nu ]

  56. sunt incapatanata

  57. nu sunt responsabila

  58. cand e luna pe cer vorbesc cu ea

  59. vorbesc singura

  60. cateodata mi'e frica sa stau singura in casa

  61. desi nu ma'm uitat niciodata la desen, imi place Spongebob

  62. scriu poezii din placere

  63. nu pot sa fiu oblgata sa plac\iubesc o persoana

  64. ma atasez foarte repede de persoane [ in unele cazuri , mai putin de 2 zile ]

  65. nu imi place sa fiu copiata

  66. nu cred ca curcubeul exista cu adevarat

  67. pierd lucruri usor

  68. daca imi e dor de cineva fac orice sa dau de acea persoana

  69. nu imi place sa spal vase

  70. mereu mi'au placut persoanele cu ochii caprui

  71. desi urasc mirosul de vailie, cuta mea de amintiri miroase a vanilie

  72. sunt dezordonata

  73. nu imi place sa fiu speriata\pacalita

  74. urasc minciuna

  75. dorm putin

  76. nu inteleg oamenii care se scoala la ora 11-12

  77. nu imi plac cluburile

  78. sunt sensibila

  79. plang des

  80. plang la povesti triste si la filme

  81. povestile\filmele horror au o mare influenta asupra mea

  82. urasc Cola\ \ Pepsi

  83. nu imi plac legumele

  84. in viziunea mea nu exista fata\baiatul perfect\a

  85. nu am sa imi fac niciodata un tatuaj sau un piercing

  86. nu suport fumul de tigara

  87. nu am nici o alergie

  88. am defecte

  89. nu pot sa ma concentrez asupra ce fac

  90. am 3 penare

  91. cand eram mica ascultam NUMAI Avril Lavingne

  92. nu beau ceai, doar lapte

  93. imi place laptele de soia mai mult decat laptele normal

  94. am un jurnal

  95. am vrut sa invat franceza , koreeana , rusa , dar ….

  96. mi'e frica de constructiile foarte mari

  97. nu imi place sushi

  98. beau cafea [ din cereale , nu din boabe de cafea ]

  99. numarul meu favorit e 7

  100. nu imi plac numerele pare

  101. am ticuri nervoase

  102. imi iubesc fratele ,si surorile

  103. o urasc pe Lady Gaga

  104. ador optimismul

  105. am un bambus numit Angelo

  106. addicted to facebook

  107. nu imi plac mass'urile trimise la toata lista

  108. fac origami

  109. nu mi'a placut niciodata numele meu

  110. dorm cu animale de plus

  111. nu sunt superficiala

  112. ma plictisesc usor

  113. mi'e frica de cai

  114. mereau am sustinut ca andiva e un fel de meduza

  115. urasc hreanul\ piperul\ condimentele

  116. in 97 % din timpul stat pe PC sunt pe mess


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu